25 Ekim 2010 Pazartesi

'kurallar eskimişse ve hatta herkesin uyacağı kadar kolaysa onları değiştirmek gerekmez mi? '

uzun zamandr sadece düşünceler var boş dolu bilmiyorum ama yorucu....
hiç bir şeyden zevk alamayan, hiç 1 şeye kendını veremeyen , e bunun sonunda da hiç bir şey yapmak ıstemeyen bir hale geitrdiler malesef..
bu yuzden biraz kurallardan fedakarlık etmem gerektiğini değiştrmem gerektiğini düşünrken ;


'kurallar eskimişse ve hatta herkesin uyacağı kadar kolaysa onları değiştirmek gerekmez mi? ' dıye bir cümle fısıldandı kulağıma...
böyle söylemiş Fryderyk Chopin.. o müzik dehasıymış..
ben bu cümlesiyle tanıdım.. tam da hayat kurallarımla ilgili kndımı yorarken..
eskimişlere biraz renk katarak canlandırmaya çalışırken..
kurallarım basit değil ama herkes uygulamaya çalışıyor.. bn denedim olmadı şimdi başka iskeleti bozmadan yenilrini inşa etme zamanı..

sakin sakin yormadan yorulmadan dinlenerek.. eskilerden ders alarak yenilere yön vererek...
alternatif bir yolum olmadığı için hayata karşı yenı yolları deneme yanılmayla bulmaya çlışacağım..
sakin ve yavaş ki bilmediğim yolda uçurum riski kalksın...

yeni alınan kndi içinde realist kararlarla hayata merhaba demek istiyorum..
hevesi yok belki, blki umutta ufak ama 1az çaba deneyip göreceğim..
ve Fryderyk Chopin'i dinleyerek dinlenmeye koyulma vakti...

hayat devam ediyor kaldığı yerden.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder