8 Aralık 2010 Çarşamba

düğüm düğüm!

hayat ince bir ip ya üzerinde yürüdügümz cambazlık yaparak.. öyle kı o ip düm duz bır ipten ibaret değil...
üzeri dügüm dügüm ve o dügümleri çözerek ılerlemek o kadar da kolay olmuyor..
hele dugumler sıklastıkca tokezlemek an meselesı.. hep cozdum tokezledım ama dusmedım ipimin uzerınden..
şimdi ise en buyuk dugumumle karsı karsıyayım uzerınden atlayamıyorum cözmeye de ne cesaretim var ne de yeterı kadar gucum.. cözmeye kalksam düsecekmısım gıbı dusecegım ve o  ip artık ayağmın altında degil bogazımda dugum olacak..
şimdi o dugumu cozecek guc yada bırını beklıyorum galıba..
düsünmeden yada o koca dugumu bosvererek yasamaya devam edebılır mıyım ki..
geri gitmeden ama ileriye gidemeyecegini bıle bıle ne kadr dusunmez ınsan..
ne olacak sımdı dıyemıyorum cevabından korkmuyorum cunku bılıyorum ama bu cevabı kndıme vermek benı urkutuyor..
simdi biraz dinginlık ıyıdır sanırım..
dınlenmenın sırası mı bılmıyorum ama guce ıhtıyac var o dugumu cozebılmek ıcın....

uzun bir yola cıkar gibi ama nereye gideceğini bılmeden... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder